-
Якщо в процесі постачання енергоресурсів виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у
один з таких способів:
- за телефоном +380 44 222 59 63;
- електронною поштою за адресою: info@energo-p.com.ua;
- письмово за адресою: Україна, 02140, м. Киів, вул. Бориса Гмирі, 9;
-
Відповідальна особа за розгляд звернень та скарг – Чуйков Вадим Сергійович.
-
У залежності від характеру скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні
заходи.
-
Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв, а також повідомлення
про загрозу електробезпеки будуть розглянуті негайно.
-
Термін відповіді на письмові звернення – не більше 15 робочих днів з дати отримання нами Вашого
письмового звернення.
-
Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися
до:
Національної комісії, що здійснює державне
регулювання у сферах
енергетики та комунальних послуг
Державної інспекції енергетичного
нагляду України
Антимонопольного
комітету України
-
Мобільний додаток «Енергетика онлайн»,
Цей додаток передбачає можливість подавати скарги до компаній – постачальників послуг за неякісно
надані послуги у сферах електро- і газопостачання.